Long time no see

Nu är det långt mellan uppdateringarna här. Det händer så mycket men ändå hinner jag med så lite. Mycket i skolan nu och det känns - stress stress stress. Har haft en jobbig känsla hela dagen, känner mig stressad på insdan om man säger så, hög puls och känner mig allmänt konstig. Hoppas det går över snart för det är ingen trevlig känsla. Dagen har iallafall erbjudit heldag med företagsekonomi och Torbjörn.. Lika tråkigt som vanligt. Efter skolan gick jag till min kära pojkvän för att ta hand om han litegrann, han är nämligen sjukskriven den lille grisen. Vi kollade på lite resor bland annat och vi får väl se om han har varit snäll när han fyllt 22, så kanske han får en stor present. Den som lever får se! Annars då? I lördags skrev jag högskoleprovet. Fyfan! Mer behöver jag inte säga.

Förövrigt visade vågen -2kg idag! Hoppas det går på rätt håll nu, äntligen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du är töntig my, du behöver inte gå ner i vikt!! så fin som du är!

2011-04-07 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback