Vidrigt.

Människor är vidriga. I fredags pratade jag och några vänner om när min pappa var sjuk, hur mycket folk pratar och hur det egentligen var. Människor är så jävla vidriga, att man bara kan ha mage att sprida massa falska rykten om folk som är SJUKA. ''Det är så och så med Per nu, han håller på att dö''. Jag har vetat innan att folk har pratat, det är klart att man gör det, oftast av oro och medlidande. Men när pratet övergår till något som bara går ut på att försöka hävda sig visa att  man vet mest. (Detta har ingenting med mina vänner att göra, NI är bäst!!)♥ Och jag vet också vilka som är mina vänner egentligen, vilka som frågar om något för att de bryr sig och för att de vill stötta.


Påståenden som att jag inte skulle ha blivit påverkad av att min pappa blev sjuk bara för att jag inte visade det utåt och visade mig ledsen inför alla andra? Vem fan säger något sånt?
Jo världens äckligaste jävla människor. Ni är inte bättre än några andra, äckel. Hade något sånt här hänt er hade ni antagligen gått under efter 2 dagar.

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag älskar dig mysan! <3

2011-04-11 @ 20:33:53
URL: http://na
Postat av: Anonym

love you too <3

2011-04-11 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback