Att tänka efter

Idag är en sån dag. Jag tänker, och kommer underfund med hur bra mitt liv är. Undrar just hur det hade blivit om jag hade valt en annan väg i livet. En annan skola, en annan linje? Jag vill inte ens tänka i de banorna för jag är så nöjd. Klassen kunde inte blivit bättre, genom den har jag hittat underbara nya vänner. Däribland DU Emilia som alltid får mig att tänka till en extra gång, som alltid stöttar, tröstar och hjälper. Och ni andra, ni är inte pjåkiga ni heller. Nej fy farao vad nöjd jag är. Vilket BRA liv jag har. Ett liv som tidigare varit hackigt och knackigt och tidvis jäkligt svårt men det har fört med sig mycket bra också. Visst stämmer det så bra att det som inte dödar stärker? Jag kan intyga. Pappa, du lever ju!! Varför tänker jag inte oftare så? Nej! Jag måste bli mer positiv. Det börjar NU.
Än en gång, livet är bra! Och tack än en gång världens bästa Emilia för att du följer mig genom livets svåra val. Du är bara bäst!

Och så klart till världens bästa Alexandra! Vet du om att jag funderar på att tatuera in din bokstav? Bara för att du är du. Världens krigare och kämpe <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, du är så bra mysan!

Loveu!

2011-03-16 @ 17:58:39
URL: http://nattstad.se/emiliajohansson
Postat av: Anonym

jag håller med ovanstående!

fyfasiken vad bra du är. världens bästa vän, då nu och föralltid!

älskar dig <3<3

2011-03-16 @ 19:09:58
URL: http://alexsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback