Klantskallar

Jo det är väl det minsta man kan kalla oss, Emilia? MEN! Det löste ju sig och tur var väl det. Lördag idag.. En härlig sådan, solen skiner och våren ligger i luften. Idag ska jag till byn med mamma och avrätta några ärenden och ikväll blir det klassfest med älskade SP09!! Så kul ska det bli! Igår gjorde jag inte mycket.. Låg hemma och pluggade LITE, och somnade vid halv 10. Rolig fredag? Det resulterade iallafall att jag vaknade 8.15 imorse, pigg som en lärka.

Nepp, nu ska jag ut i det fina vädret! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah, så typiskt oss, men det fixade ju sig! :D

2011-03-26 @ 10:17:38
URL: http://www.nattstad.se/emiliajohansson
Postat av: Anonym

jävla tur det du ;)

2011-03-26 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback