torsdag.. igen!

Torsdag igen. Veckorna går fruktansvärt fort. Man hinner inte ens klaga på att det är måndag förrän det är fredag igen. Skönt kan ju tyckas, men ibland är det minsann svårt att hänga med! Idag hade jag mitt första matte b prov, det gick säkert alldeles lysande, fick säkert ihop ett poäng iallafall! För övrigt är det 50 dagar kvar tills vi beger oss till ett förhoppningsvis varmt och soligt Grekland.. LÄNGTAR!! Sol skratt och fest. Kan det bli bättre? Blir glad bara jag tänker på det.

Jaja, tomma ord om ointressanta saker.. Vad mer, vad mer? Imorgon är det iallafall fredag och den kickar vi igång med spanska tillsammans med Emilia! Och sen, om det blir som jag vill, blir det bio med min pojkvän.

Och ja, livet är fortfarande BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback